9 Ağustos 2009 Pazar

blog sahipleri kariyerde önde....

bugün sabah gazetesinin ek verilen''işte insan''ek gazetesinde okudum,günlük tutmanın''sanal''dünyadaki ''izdüşümü'' olarak ortaya cıkan blog yazarlığının iş dünyasındaki ağırlıgı artıyor.blog'lar hem şirketlerde direkt ve etkili iletişimde çok önemli hem de ''CV'' nizin dikkat cekmesine neden oluyor.
web sitesi kurmaktan çok daha basit ve ucuz..işin en can alıcı noktası,içerik! yani ya başkalarının ilgisini çekecek kadar ilginç ve renkli bir hayatınız olmalı ya da bir takım konularda söyleyecek iki çift lafınız..
RAKAMLARDA TÜRKİYE DE BLOG'LAR (%)

68:blog sahibi erkek yazar oranı

47:günlük 100 ve daha az ziyaretçiye sahip blog oranı

12:blog yazmak için cep telefonunu kullananların oranı

41:herhangi bir yerden tam zamanlı çalışan blog sahip oranı (yüzde 11 oranı işsiz)

69:blog yazarlığından hiçbir gelir elde etmeyen kişilerin oranı

okudum daha fazla ayrıntıları var aslında boş vaktim olmadı...ancak bu kadar size bildirdim,daha fazla ayrıntıları var aslında yazmak isterdim.bunu bile zor yazabildim sizlere iyi akşamlar diliyorum......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder