29 Ağustos 2009 Cumartesi

uzuun aralar sonra yine bizz..




bu aralar bayağı bir ara verdim,artık evimize gidiyoruz valizimizi toparlıyoruz şuanda abim de pc 'yi getirdi,ben hemen başına geçtim tabi ki :) çünkü videolar,yazılarım felan ondan dolayı şimde de yazasım gelmiyor oysa o kadar yazılacak şeylerim varken, bu üşengeçlik olmasa bu gençlerde :) birde..yazasım gelmiyor,yazmamazlık hal olmuş bende. :)videolarım pek çok bilmem üşenmediğim sürece koyacağım,5 geçik videlarım var burada zaten akşama kadar ceren ve naz''la geçirdiğim için vakit geçirdiğim için ehh!! yani birikmesi mümkün :)sizlere iyi geceler dilerim,şu anda biraz üşendim video değilde size birkaç tane resim koyayım son hatıra olsun bana naz'dan pembe şekerlerim benim onlar,ablasının güzelleri :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder