23 Eylül 2009 Çarşamba

20.09.2009 - 21.09.2009 - 22.09.2009

merhaba ben geldim.çok özledim blogumu ve sizleri. :) gözümde tüttü.
bayramın 1 günü:erkenden kalktık ailece,abim babam namaza sonra kahvaltı ve sonra köy yoluna koyulduk.aneannemizin ,babaannemizin,halamızın,dayımızın,akraba büyüklerimizin,dünürlerimizin ziyaret ettik,gökpınar köyüne,bayır köyüne,çırpı köyüne,muğlada eş dostlarımızı ziyaret ettik.
2 gün evde oturduk bize gelen giden oldu,sonra 3 günde gelen oldu bizim zaten gelen giden bitmez,halen gelen giden oluyor anlamıyorum
bayramın öncesi zaten ders çalışmaktan zaten mahvoldum..
şimdi biraz iyiyim de arada bir artık göz gezdiriyorum.daha da çalışırım. :) şimdi çok yazmak istediklerim var aslında ama yorgunluk bir yanda,üşenmek öbür yanımda arada kaldım bende :)
neyse yinede paylaştım sizlerler bu anımı bu da yeterlidir umarım.. :) iyi günler dilerim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder