24 Eylül 2009 Perşembe

anlatmama gereK yoK bayram onLara baYram

bayramın 1 günü gecesi teyzeannemlere gittik.izmirdeki teyzeannem,eniştem,damadı,kızı,torunu ve datçadaki ablam,eşi ve cocuklar geldiler.birde biz gittik.tam bir curcunaydı.hele o çocukların sesi allahım kulaklarımın içinden halen çıkmıyor..hamınlar salonda,beyler,enişteler,abilerim balkonda çocuklar arka odada curcuna,oyuncak kavgası,yatak yorgan kavgası :) derken birbirlerine girdiler,bende bu anı ölümsüzleştirdim :) video çektim,komedi filmi gibiydi.. :) gülmekten ölecektim..çok neşeli bir bayram geçirdi cocuklar,bizde mutluyduk tabikide..

2 yorum:

  1. neler yaşanabiliyor...
    bakışlar,tavırlar,pek nazlı pek edalı kalkışlar,konuşmalar...
    doğrusu çok içten,hepimizin rvinde yaşanan,belki o an biraz bunaltan ama hep aranan kalabalıklar...
    bu anı ölümsüzleştirmen harika!

    YanıtlaSil
  2. Maşallah ya benim gibi sende de yeğen bol galiba :))
    Biri güler,biri ağlar, biri ister, biri atar ay ne bayram geçirdim bende...
    Annemlerden eve gelince gürültü içinden çıktığım için kulaklarım bile uğultu yapardı valla...
    Ama hep beraber olmanın tadı başka hiçbir şeyde yok valla...

    YanıtlaSil