2 Ekim 2009 Cuma

yaramazlıklar...

egehanın çırığını çıkardı,vah zavallı çocugum benim :)



bir poz verir ya açelya abla şöyle çek kudururken çek diye :)


iyiki varsınız da :) bu kadar yaramazlık olmaz açelya bak sen abla oldun desekte,o bize yapacağını yapıyor :)




cocuklar işte yapma desen anlamazlar...yaramazlıkla 2 birinci :) biri açelya,ikincisi egehan



açelya desen uuu ortalığı maf ettiler,üç kişi ama odanın oda dencek hali vebali kalmadı :)cipsi aldı geldi,aneannesi kızım göstermeden ye diyor o gidiyor daha inadına odaya çatır çatır yiyor ötekiler kuduruyor.. :) ah açelya ahh :) beni şu 3 saatte mahvettiler birde 3'ü :) teyzem napsın




küçük nail zaten ablasına poz mu versin yerlerde.. sürüngen nail :) nailin peşinden koşa koşa zaten zor idare edip bakıyorum bazen yeğenime...diğerlerine ise bilemem..
geçen hafta sonu uğradık teyzeanneme torunla uğraşmaktan,birinin peşinden birinin peşinden koşmaktan teyzecğim yorulmuş zaten yorgun teyzem hay aslı yetiştin sen naile bakta ben diğerlerini bakarım diyor napsın kadın hangisine baksın..zaten teyzeme yardım için gitmiştim ne biliyim yaramazların :) orada olduğunu teyzemde boşuna çağırmamış :)
geçen haftadan kalmıştı fotoğraflarım onuda şimdi koymak istedim sizlerle paylaşmak istedim
o kadar biriktiki fotoğraflar çoğunu üzülerek siliyorum bazılarını da bloguma koymak istiyorum
bugünde yan komşumuzda günümüz var,şimdi oraya geçeceğiz gitmeden bir bloguma bakmak ve gezinmek istedim sizlere iyi günler dilerim... :)


1 yorum: