26 Aralık 2009 Cumartesi

İki Kız Kardeş...

geçen cumartesi ablama gittim,ablamda acil aydına gitmeleri gerekiyordu,çünkü annesi hasta olmuş hastaneye kaldırılmış bizde duyunca çok üzüldük :(ablam gerçekten duyunca çok üzüldü,akşamda misafirleri gelecekti,bende ona yardıma gitmiştim,hemen valiz hazırladı ablam ,bende bizim minişlere baktım ablam kızların eşyalarını hazırlarken,bende kızlarla geçirdim vakit elimden düşmeyen foto o gün düştü :(çünkü üzgündük,sonra ablamı sakinleştirmek için,elimden ne gelirse yardım ettim,kızlarla oyun oynadım :)onu iyi halini görmek istiyordum çünkü,sonra kızların video-foto çektim bende :)oyunlar oynadık,hamur oynadık,evcilik oynadık,naz da bir yandan bizi didikledi...:))evet şimdi sizi video ile başbaşa bırakıyorum :)iyi seyirler diliyorum bunuda sizinle paylaşmak istedim,çünkü bu video çok hoşuma gitti :)kardeş sevgisi işte..birlikte oynadılar bıdıklarım bende video çektim,çok tatlılardı çünkü.. :))

1 yorum: