7 Aralık 2009 Pazartesi

Nihayet

nihayet çocuk bakma eylemi bitti benim dün biraz yardıma ablama gittim.kızlarla vakir geçirdim.ceren ve naz da ilerleme var :) ceren dillenmiş,naz'da gülücük saçmaya devam ediyor sadece :) bende elimden düşmeyen fotoşipşak stüdyo aslışip :)çekmeye devam eder :)cerene annesi oyuncak almış elinden düşürmüyor,naz da onu görünce çığlıklara boğuluyor :)bende arada kalmış fotoğrafçığım:))napayım şimdi sizlere ceren'nin kırmızı başlıklı kızıyla dans şovu var gülmekten ölebilirim :))size iyi seyirler diliyorum,artık burdayım görüşürüz,iyi günler:))
CEREN İLE KIRMIZI BAŞLI,SARI SAÇLI ŞARKI SHOW GURURLA SUNAR:))İYİ SEYİRLER:
sonra da naz'ın eline düşer bu oyuncak bizim miniş güler güler,tabiki oyuncak sesi duyunca şaşkın şaşkın bakınır etrafa benim şirinem böcüküm:))oynadı oynadı dün sonra uyudu bizim minişler:))şimdiki video minik naz show:))onuda izleyelim

1 yorum:

  1. benim bıdıklarım bambaşka ya canlarım benim:)tontişlerimkarakuzucuklarım:)))abasının güzellleri

    YanıtlaSil