1 Aralık 2009 Salı

Özümüz Sözümüz Sazımız...

bayram bitti sonuda.. :)herkesin geçmiş bayramını kutlarım :)geçen hafta muğlanın kitabını aldım,''özümüz,sözümüz,sazımız''adlı muğla ve şarkıları türküleri var ve yaşanmış olayların ardından yazılan şarkılar,güzel bir kitap hepsinin ayrı hikayeleri var,bu şarkı ve türküler mani olarakda okunuyor şimdi size komik ve güzel bir mani yazacağım, :);
ev yaptırdım dabandan
gelin geldi yabandan
elif kız gebe kalmış
keçi güden çaobandan

süpürgemi boyadım
kapı ardına dayadım
elif'im gelir diye
bıyıklarımı boyadım :)
ayrı bir tane daha yazıyorum :) ;
deniz üstünde gemiler
dombul dombul memeler
memelerin uç vermiş
ilik tutmaz düğmeler

dam üstünde sazım var
sana bir çift sözüm var
söylemeye utandım
al yanakta gözüm var

balta hurdum meşeye
rakı da doldur şişeye
gel sarılalım yatalım
ikimiz bir döşeğe :)bu kadar yeter sonra yine size memleketim hakkında maniler,türküler,şarkılar yazacağım elbet :)bugünlük bu kadar görüşmek üzere :)hepinize iyi günler umarım beğenmişsinizdir yazdıklarımı :)

2 yorum: