18 Ocak 2010 Pazartesi

Adsız...

tatlım masaüstünde...
dün güzel bir yağmurlu ve sonra açılan bir havada pikniğe Gökova Çınar'a gittik,piknik yaptık çok güzeldi,bir haftada geçirdiğim en güzel bir gündü dün:))

cuma mı,cumartesimi hatırlayamadım tam, bir blog dostumun sitesine girdim,çok güzel masaüstü resimleri vardı,ama sadece kedicikler vardı:))çok güzel bilgisayarıma kaydettim bir tanesini yalnız,ama sonra diğerlerini de kaydetmediğime pişman oldum :(üzüldüm,hangi sitede olduğunu da kaybettim.bulamadım birdaha..şimdi bu resimdekini masaüstü yaptım ,şeker mi şeker,bayıldım ben bunlara..hep arada bir gelip odama bakıp bakıp gidiyorum diğer odaya..o kadar pişmanım ki kaydetmediğime şaşkın kafam,:( :)belki yazarsam bulurum diye,ümitlendim şimdide, yakın sürekli girdiğim bir blogdostumdu,lütfen!!rica ederim bana bulmamda yardım edin hepinizi öper,iyi günler dilerim :)

1 yorum: