14 Ocak 2010 Perşembe

O Heyecan!!..

çok heyecanlandım,taki direksiyonun başına oturunca,güzel bir an aslında,bu benim ilk yaşadığım bir araba sürme aşaması,daha ilk'im,babam yanımda bana anlatıyor:''şunu şunu yap kızım ''diye,bende yaptım,başardım araba sürmeyi,özellikle not düşmek istedim,çünkü bugün yaşadım o an'ı,çok güzel,heyecan verici,aslında bir işi başarmak en iyisi,bende sonunda başardım,bende artık kendimi ehliyet kursuna hazır hissediyorum,sizlerde tavsiye ediyorum,en güzeli bayan araba süreni :))iyi günler dilerim hepinize,sizde yaşayın o güzel araba sürme heyecanını...iyi günler dilerim blogdostlarım:))

3 yorum:

  1. Kazasiz belasiz bu isn altindan kalkarsin umarim.Heyacan yok , panik yok ,,sakin ve kararli olursan cok guzel bir sofor olacagindna eminim.
    Sevgiler,
    Sefa

    YanıtlaSil
  2. Ben çok heyecanlıyım ya, 3. vitesten yukarı çıkamıyorum sanki çok hızlı gidiyor gibi. Heyecanımı yenersem bende kursa gitmek istiyorum. Benden önce gidersen tiyoları alırım artık senden :))

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim ablalarım bana çok iyi büyük bir moral:)sizi seviyorum:))

    YanıtlaSil