19 Mart 2010 Cuma

kısa kısa kareler...

ablasının naz'ı,biriciği,tatlı kuzu'su dedim ablası,önümde olsa mıncıklayasım geliverdi tutup yanaklarından ısıra ısıra öpmek ne de güzel olurdu şimdi :(
okşayı veresim geldi resimleri görünceye kadar,sabah şekerim benim,çayımı şekersiz içiyorum ama içine naz attım,şekerli çayım oldu tatlım benim :)


ablasına şirinlik yapıp poz veriyor bıdığım,tatlı kuzum,kara kuzum dedim ablası :)


sabah uykusundan kalkınca çekmiştim bu kareleri tatlım yerim senin gülüşünü :)



ablasının gülü,nazı neyseki bir hafta sonra görüşeceğiz,çok özledim onları :)




emeklemeye başladığı zamanlardan kareler,büyüdü miniğimiz,2 hafta öncekinde


Geçmişten birsürü çoğalmış dosyaların yarısını sildim üzülerek :(artık yetmiyor,sığmıyor dosyalarımdan taşıyor,ayrı biriktirdiğim fotoğrafları çıkarttırdım,bana bayağı pahalıya patladı :) 59 milyon :) bundan sonra biriktirmeyeceğim harçlıklarım fotoğraflara gidiyor :)babamda''kızım beni batırcakmısın''diyor :)hakkıda bir yandan , yazıcımız bozuk birde kartuj yok :(dolum gerekiyor.Yazıcıdan çıkartmaya başlasam fotoğraf için ayrı bir film alınıyor,o da bayağı pahalı en iyisi fotoğrafçıda çıkartmak :)sizde en güzel yolunu benden öğrenin blogdostlarım,aranızda bir hafta olamayacağım,çünkü sınavıma 1 hafta kaldı,önümüzdeki hafta pazar günü benim için büyük gün :)ingilizce sınavım var,çalışıp sınava girip geleceğim yanınıza :)günlüğüme biraz ara vereceğim ve doğum günümü kutlayacağım sizlerle ihşallah :)ihşallah doğum günü hediyemi de alır gelirim karşınıza :)ne mi? Sınavı kazanmam :)karşınıza kazanarak geleceğim ihşallah,maşallah :) hoşçakalın sevgiyle kalın,en güzel günleriniz böyle olsun,herkese iyi hafta sonları diliyorum,herşey gönlünüzce olsun..See you again :))vayy be ağzımada ne kadar güzel yakışıyor english :)see you tomorrow :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder