30 Mart 2010 Salı

Sıkılınca...






Zavallı bıdığım,hasta olunca evden çıkarmıyor ablam :(ablamda bunaldı artık o da haklı bir yerde,dün beni çağırdı gittim hemen :)naile ile vakit geçirdik birlikte ablamda acil bir yere gitti,işleri vardı,bizde kaldık başbaşa , çok sıkıldı hem hasta :(zorla gülüyordu sanki bende onunla bir ağladım :(üzüldüm eve mahküm gibiydi çok üzdü beni dün ama yinede iyidi,oyunlar oynadık,aktivite yaptık,bisiklet bindik,annecilik babacılık oynadık,sonunda oyuna daldık derken pencereye yöneldi''anne'' ''anne''diye.bende gelecek annen sana mama almaya gitti diye oyaladım,oyaladım neyse ki yine oyunlara daldık,arada bir hemen pencere ye gidip bakıyor bıdığım annem geliyor mu?diye ahh tatlım bir kurtulsan şu hastalıktan annen seni nerelere götürecek de haberin yok :)dedim kendi kendime..neyse dünden haberlerimiz bu kadar yine yazmaya devam ederim sizlere iyi günler dilerim,Hoşçakalın..Sevgiyle Kalın...Sağlıcakla Kalın :))See you..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder