2 Nisan 2010 Cuma

Bahar gelmiş! Kuşlar çığlık çığlığa...






Bu sabah çok güzel bir şeye şait oldum :)sabah 8'e doğru uyanıp yatağın içinde kıvranıyordum,annem her zaman sabah erken kalkıp ilk yaptığı perdeleri açmak oluyor.İlk benim odam güneş görüyor,gözleri açtım artık kapat kapat sıkılmıştım zaten yatağın içinde :)açtım işte böyle :) bizim evin çaprazında yani yan komşumuzun bahçesinde sıralı bir şekilde badem ağacı,kiraz agacı,kayısı ağacı ve bilmediğim birkaç tane daha ağac görünüyor,neyse bir kuş yerine bin kuş oldu bir anda sesler kulağımda halen çınlıyor,bir yandan horoz sesleri,civcivlerin sesleri,birde kuş sesleri o kadar hoşdu ki;anlatamıyorum böyle güzel çıkmaz hiçbirşeyden bu kadar sesler...

Sonra hemen yatağımdan kalktım,penceremi açtım,mis gibi bu güzel havanın güzelliklerini içime çektim :)çok harika bir havaydı.Cıvıl cıvıl sesleri dinlemek o kadar güzelki böyle güzel bir doğada yaşadığım için çok mutluyum,Fakat buralarda da yaşanmayak gibi olmaya başladı,üniversite burada oldukça gelişmeye devam ediyor,bina üzerine bina oluyor bir yandan üzülüyorum :( böyle güzellilker olmayacak :(ilerledikçe...

Sonra, annem geldi odama yani yanıma annem:''Gördün mü aslı?Doğanın dili duyuyormusun?bende evet dedim :) annemde ''İnsanoğlu , daha ''Bahar başına vurmuş!''demeyi aklına bile getirmediği bir zamanda,bahar çoktan gelmiştir! Halbuki etrafında dikkatlice baksa,görecek! Hiç değilse dinlese duyacak!

Birkaç hafta önceydi.Yerlerde hala kar vardı.Birden başladı büyük baştankara.Çıngır çıngır!Sabah sakinliğinde ortalık inliyor O ses o küçücük,narin kuştan nasıl çıkar ? ''Bahar gelmiş demek!'' dedim.

1 yorum:

  1. NE KADAR GÜZEL,ŞANSLI BİR ÜLKEDE YAŞAMAKTAYIZ DOĞAYLA İÇ İÇE :))

    YanıtlaSil