5 Nisan 2010 Pazartesi

Farmville..



Eee! şimdi de günümüzde en yaygın faceboook'ta ki tarla oyunu almış başını gidiyor.Ben pek fazla ilgilenmiyorumda işte tanıdıklarım sağolsunlar :) yapmışlar,yapıvermişler :)arada bir girip görünüyorum öyle...

Geçen salı günü ailece yan apartmanımıza komşunun yanına oturmaya gitmiştik,Orada birkaç benim gibi iki genç kız,üniversiteli kızlar yani,oturuyoruz neyse çay içtik,konuştuk,sıra geldi,kız soruyor bana senin tarlan var mı?diye bende güldüm :))işte böyle :))
Ne tarlası ya! dedim bende..güldüm:) ama halen anlamıyorum,biraz geç şarj ederimde böyle olaylara :)Kız, senin facebook'unvar mı?dedi bende 'heee''demişim kızlar bir güldüler bende güldüm yani :))koptuk annemde' ben bile anladım aslıı' çok şükür anladın dedi annemde :))neyse gırgır şamata gülüştük,bir anda esti konular işte yani oturmaya gidilen her yerde ilk soru şu oluyor;Tarlan var mı? :))evett oluyor cavabıda,facebook'un varmı?neyse bu vesile ile de çok iyi bir arkadaşlık kurduk,esma ve begüm ile...arada o komşumuza gelip gidiyorlar 2 seneleriymiş,uzaktan yakınlıkları olduğu için arada ziyarete gelirmiş begüm :)böyle tanıştık begüm ve esma ile..ve de farmville ile... :)) oyunla tanışalı çok oldu canım da,benim pek böyle şeylerle aram yoktur,bende mrak ettim şimdi Sizlerinde Tarlanız var mı? :))teşekkür ederim,herkese iyi günler dilerim... :)) Hoşçakalın.... :))görüşmek dileklerimle...

3 yorum:

  1. olmaz olur mu canım önce ben oynuyordum eşimede bulaştırdım işten telefonla hasat zamanı veriyor, hatta geçen bir arkadaş misafirliğe gitmiş gittiği evde internet yok bana şifre verdi hasat için bu kadarını bende komik buluyorum ama oluyor işte

    YanıtlaSil
  2. var canım var benimde tarlam var köyden geldik şehire ama yinede tarlada ameleyiz çokda zevkli aman ürünlerim çürümesin diye koşa koşa geliyorum hatta bende şifre verdim bilgisayar tamire gidince arkadaşım ekip biçti

    YanıtlaSil