30 Haziran 2010 Çarşamba

Bir HeVesdir Gidiyor :))


Hemde çok hevesliyim,pembeye ne alırsam alayım pembe'den başka hiçbirşeyi görmem asla :))Kızlar hep böyle mi?acaba diye bazen çok düşünüyorum kendi kendime..Ama çogunluğumuz pembeye düşkünüzdür değil mi?arkadaşlar :))Benim odam da bir farklı renk yok pembe de pembe :))bazen kendimi çingene gibi görüyorum ya bu ne hal heryanım pembe diyorum,Ama en çok da ruhumu dinlendiriyor bu pembe uçuk pembe,fazla koyuya kaçmadan :))odamda;küçük süs eşyalarımın çoğu pembe,nevresimlerim pembe ve cam göbeği mavisi,bir ara takıntı haline gelmişti bir hevesti aldırdım :))perdelerim pembe,giyimlerimin bazıları pembe,tokalarım pembe,genç odamın tamamı pembe ama hoş pembe :))beğenerek aldım 3 sene önce :))çerçevelerim pembe,makyajımda ruj,göz farı,parlatıcı,oje,bileziklerim, aklıma gelmeyen birçok şey yani...hee birde çoraplarım ponponlu, pembe birde ev terliğim pembe aşk yazıyor üstünde bir aralar da,şu da oldu yani takıntı haline geldi bir süs eşyası görüyorum kalpli kalpli pembe makyaj kutusu,kalem,defter,kalpli ne varsa alıyorum,hoşuma gidiyordu bir hevesti aldım hep çok aşırıya kaçmadan :))bütçeme uygun olanı alıyorum,daha aklıma gelmiyor birçok şeyler sadece yazdıklarım aklımdakiler güzel birşey aslında ama takıntılık değil bence,heves,hoşlanıyorsun alıyorsun,heves ediyorsun yapınca görünce hoşuna gitmiyor değil yani benden bugünlük bu kadar herkese iyi Haftalar diliyorum :))HOŞÇAKALIN...Esen kalın...

4 yorum:

  1. iyiyim ışıl ablacım :))sen nasılsın kızlar nasıllar :)

    YanıtlaSil
  2. yaşasın sayfasına günlük diyen birileriyle tanışmaya bayılıyorum
    görüşmek üzere : =)

    YanıtlaSil