12 Haziran 2010 Cumartesi

Evimizden Kalan Son Hatıra...


Evimiz dün yıkıldı :(ve artık inşaatımız başladı :)hayırlısıyla yeni evimize gireceğiz 6 ay sonra...Allahım o günleride gösterir bana çok sevinçliyiz sağ salim inşaatımız balşadığı için.Öğleden sonra Kötekli'ye gideceğiz inşaatımıza bakmaya...Bahçemizde kiraz ağacımız,incir ağacımız,kayısı ağacımız,güllerimiz,zambaklarımız vardı,nasıl kıydık onlara aklım ermiyor ama en çok bu yeşilliklerimizi hiç unutmayacağım,yemyeşildi bahçemiz neyse hayırlısıyla bitsin biz yine bahçe yapacağız hele annem bahçesiz yapamaz bunu biliyorum :)Bunu sizlerle paylaşmak istedim:)evimizi boşalttık yani taşındık,Eski evimizden bir kaç fotoğraflar kaldı elimde en azından bir hatıra kalsın günlüğümde dedim :)iyi demişim ama değil mi?Hatıra sonuçta..bu fotğrafı sonrada inşaatımız bitsin apartmanımızın girişine çerceveleyip asacağım...Sonuçta o binanın eski görüntüsü :)neyse benden bugünlük bu kadar Hepinize iyi hafta sonları diliyorum..Herşey Gönlünüzce Olsun.Cebiniz Para Dolsun.Dualarımıda Esirgemem. :)Herkese İyi Günler Dilerim....HOŞÇAKALIN...Görüşmek Dileklerimle....

3 yorum:

  1. Gerçekten nasıl kıydınız onlara? Bizler buralarda hasret kalıyoruz böyle güzelliklere..
    Ama olsun üzülme..yenilikler herzaman yeni umutlar, güzellikler getirir beraberinde.Hayırlı olsun şimdiden..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. çok sağol emine ablacım ihşallah herşeyin hayırlısı amin emine ablacım öpüyorum sizleri

    YanıtlaSil