27 Haziran 2010 Pazar

Nasıl Bir Tatil HayaL Edersiniz?..


Plajda şezlonga serilmek,mavi turda koyları gezmek,her şey dahil sistemli bir otelde gün boyu eğlenmek...Herkes için ''tatil''kelimesinin farklı bir anlamı var.Kimi Çeşme gibi popüler tatil yerlerinde sabaha kadar eğlenmeyi,kimi sessiz,bakir bir beldede kitap okumayı tercih ediyor.

Bende tatili tercih ederim,Çünkü denizi çok seviyorum,denize girince yorgunluğumu atıyorum,Deniz suyunun iyi geldiğine inanıyorum.Ayrıca çocuklar da denizi çok seviyor,küçük olan gözümün önünde kumla oynuyor.Büyük olanlarda su sporlarıyla ilgileniyor.Yani herkes kendine göre bir şey buluyor.Ben Muğla'ya yakın olan sahil yerleri çok tercih ediyorum,Denizi ve kumsalı çok güzel.Rahat ve spor gibi giyimler alırım yanıma.Deniz tatiline çok eşya götürmeye gerek yok,birkaç tişört ve mayo yeterli....

Bir de sevdiklerimle başbaşa teknede,teknede birkaç birarada yaşayabiliyorum.Doğanın içinde olmak,rahat olmak gibi.Sevdiklerimin olduğu tatilleri tercih ediyorum ama tekneye serfitika gerekiyor bende bu özellik olmadığı gibi..Çok iyi bir tanıdığım var.''padi advance open water''dalgıcı olması.Tekne seyahatleri çok da ucuz olmuyor.Ama yedi-sekiz gibi arkadaş toplanıp gittiğimizde kesemizi çok da rahatsız etmiyor

4 yorum:

  1. harıka bı fıkır tatıl bence

    YanıtlaSil
  2. Mutlu tatiller....
    Ben çalışma hayatım boyunca çok ama çok az tatil yaptım, o da iş hayatımın başlarındaydı. Sonraları hiç tatil fırsatım olmadı ne yazık ki işim gereği. Ama 2000 senesinden beri, özellikle şimdi yaşadığım dağa yerleştiğimden beri (5.senem) hergünüm tatil:))

    YanıtlaSil
  3. Sessiz, herkesten uzak bir yerde tatil etmeyi çok isterim..
    http://ak-tas.blogspot.com

    YanıtlaSil