20 Temmuz 2010 Salı

PeNCeReMiN KuŞu

Börtlek gözlüm :)tabi anne,kardeşi postaladık,çıngar çıkardık evde malum :)fotoğraflarımız daha çokta yarısını düzenleyebildim gerisini sonra yapmayım dedim.aynı fotoğraftaki gibi böyle dayanıyordu pencereye bana poz verirken börtlek gözlüm :))paldır küldür bir düştü :)))güldük güldük,allahtan birşey olmadı :)ucundan kıl payı kurtardım kuzucuğumu :))başladık yine etrafa bakışmaya,kudurmaya,işte kudurukluğun sonu düşmek oluyor :))bizim yaşadığımız gibi..
öyle gelen geçenlere baktık,arada bir kudurduk altdaki fotoğrafımızdan belli:))

güldük,arada bir kardeşiyle bahçede oynadı

anennemin evindeyiz her yazın yaşadığımız bir vaka bu :))nasipse şafak 37 :))40 gün teyzemin gelmesini bekleyeceğiz maleseff

gülüşünden güzelim,ablasının gülü :))

Naş yürüyor paytak paytak pekte hoşumuza gidiyor,arada bir düşmesi bizi güldürüyor.Bahçede yalınayak kudurdular bizim miniş kızlar :))ayy yordular ablalarını :))


Merhaba blog arkadaşlarım yine sizinle buradayım,Arada bir dönüveriyorum iyi ediyorum :))bende yazmak istiyorum.Konularımın birikmesinden bazen siliyorum çoğalınca,çoğalmadan yükleme taraftarıyım :)tabi ki;üşenmezsem,işte bende biraz english çalıştım,KPSS çalıştım azda olsa yavaş yavaş artık başlıyorum,şöyle böyle derken geçiverecek vakit :))günler su gibi zaten daha yeni hafta'ya girdik bile bir bakmışsın ki yine gelmiş hafta sonu....

İşTe Böyle benden esintiler,Biraz da Pencere Kuşum Ceren'den bahsedeyim,malum yakınlaştık ya birbirimize gelip gitme hiç eksik olmuyor,arada ben kaçarım,sonra ceroş bizim eve kaçar işte böyle birbirimizi kovalarız bizZ ayrılmaz ikili olduk çıktık :))Napalım arada bir oynamak,ceren le vakit geçirmek iyi geliyor bana :)stres top misali :))napalım,dün bir ara şöyle bir estirdik yürüyüşe çıktık.Uyuduk uyandık :))yine karşılaştık,bugünde birlikteydik,edü büdü :))oynadık,penceremden inmedi KuŞuMBeNiM :)) Penceremin kuşu ceroşum :))şip şak fotocu aşlı ablası eksik olmasın :))çektim çektim :)sonra pc yüklemek, sonra da resimleri düzenlemek, insanı uğraştırıyor :))bazen sıkılıyorum keşke bunun basit bir yöntemi olsa :)değil mi?Fazla yazacak kudretim yok,:))Hepinize İyi akşamlar dilerim,Arada buraya yine böyle Kaçarım Arkadaşlarım,görüşmek üzere...HOŞÇAKALIN...

1 yorum: