26 Eylül 2010 Pazar

Kahvaltı Sorunu ve Özlem Diyalogu...


Merhaba Canım Arkadaşlarım,bugün günlerden pazar,bulutlu havayla içi sıkılmış aslı lena ve yağmurlu günler yaklaşmakta...Sonbahar yaklaştıça,özleyeceğim yaz'ı...Yaz'ın yaşadığım en güzel günleri...Bu Sene çok güzel yaz yaşadım,fazlasıyla doya doya...Geçen Seneden daha güzell ve doluydu...Muğla bugün kararmış bir havasıyla beni boğuyor ve sıkıyor...
Geçen hafta Ayşen Ablama kısa bir Ziyarete gittim,Ablam bayağı bir kahvaltı sorunu yaşıyormuş Naz ile..Alışmışlar,Ceren'de de bu sorunu yaşamıştı,Karışık yerlermiş kahvaltıyı ceren ve naz Hanımlar :))Yumurta'yı yumurta olarak bilmiyorlar yani anlayaağınız.Ablam kara kara düşünüyor..Küçükten ayrı ayrı yedirmediği için kendine de kızgın fena halde ayşen ablam ...Hem Ceren,hem de Naz asla ayrı ayrı yemiyorlar halen... .alışmak zorunda.Çok zorluk yaşayacak galiba ablam :(Ağlaya ağlaya zorlada yedirmek zorunda kalıyor ablam...

Gelelim Dün'nün konusuna Telefonum Çalıyor..Koşarak Odamdan geliyorum baktım Ablam arıyor..Neyse açtım telefonu ablamla konuştuk bayağı,Ceren'nin Çığlıkları ve bağırtısı geliyor öyle böyle değil :))''Aşlıı Abaaaa''diye..

Aslı Abası : ''Efendim Ablasının Güzeli''diye bende :))
Ceroşş : ''Aşlıı abaa niye bije gelmiyoşun,evde ben yokum diye mi?''diye..
Aslı Abası : ''Hayır Ceroşum Gelcem ben size hemde sana sürpriz'le geleceğim''..
Ceroşş : ''Oleyyy''Aşlı abaaa ben şeni jok Öjledim''Gelmeşsen jok üjülüyüm'' :(diye :))
Aslı Abası : ''Tamam Ablacım geleceğim en yakın zamanda seninle oyun oynayacağım ''..
Ceroşş : ''Aşlı abaa Annem bana pacıll (Puzzle) aldı''Şeninle oynuyalım Oluy mu ?..
Aslı Abası : ''Tamam Ceroşum benim Gelcem bende seni çok özledim''..
Ceroşş : '' Bugün gelcek mişin Aşlı abaa''..
Aslı Abası : ''Bugün Gelemem Ceroşum :))Pazartesi günü geleyim oldu mu?..
Ceroşş : ''Ama ben yokum Aşlı abaa''..Şen bije gell aşlı aba Lüffenn?Oynayalımmm..
Ayşen Abla : ''Aslıcık Senin ki deliriyor :)gelsen olmaz mı?Kuduruyor,''Aşlıı Abaa''diye..
Aslı Abası : ''Gelemem Ayşen ablacım,bugün Teyzeme gideceğiz derim ve böyle kapanır Telefon Görüşmemiz :)) Yani burada anlatmak istediğim :))Öyle ki diliyle beni kandırıyor..:))bu olay da benim çok hoşuma gidiyor :))Sarılıyoruz''Şeni jokk öjledim Aşlıı Abamm''diye sarılırız..
Tatlı Kuzucuk Ceroşş :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder