1 Eylül 2010 Çarşamba

Nail'e Adanmış Bir Gün...

Ablam Pazartesi günü Datça'dan geldiler,Muğla'da yapılacak işleri varmış,Beni çağırdı gitmesem olmayacak,zaten özlemiştim,Bahane ile görmek istedim,ablamı,açelya'yı,nailimi :))saat 3 gibi gittim ablama Nailciğim uykudaymış,ablam da uyutur uyutmaz biraz kapı önünde laflaştık :)ve doğru çarşıya gitti.Bende evde Nail ile başbaşa geçirdim vaktimi :)maşallah uykusu çok düzenli 3 te yatmış 5 gibi uyandı,ağlaya ağlaya,bağıra bağıra uyandı,bende bir korku ''oğlum ne oldu ablacım'' diye diye....Meğer Hastaymış kuşum :))Durduramadım hiç,nereye gitse peşinden gidiyorum.Ağlıyor sürekli,ablasının odasında kuytu yerlere girip,ağlıyor bağıra bağıra,tutamadım hiç''gell oynayım,oyuncaklar getirdim yine yaranamadım bizim oğlana :))
Sonra salona gidip kuytu yere oturup bağıra bağıra ağlıyor''annee''annee''diye''Kuzucuğum annen sana mama alıp gelecek''diyorum,beni dinleyen yok :))Sonra alt katta oturan Yengeleri geldi,Yengesine dahi gitmedi.Son Çarem artık ablamı çağırmakta oldu.Neyse ki işleri bitmiş,geldiler..Tabi annesi gelince gülücükler eksik olmadı yüzüde :))''Adağ aba''ıhh''haaa''diye diye oyunlar oynadık artık..:))Saatlerce oyun oynadık,balkon da top oynadık,arabalar sürdük,artık zevkine diyecek yoktu beyefendinin :))Bende artık günümü ablamda Nail ile geçirdiğim bir gündü,ama öldüm öldüm dirildim yani :))Nail'i ikna edebilmek için yapmadığım yaptım yani :))Benden bu günlük bu kadar :))Hoşçakalın...

Gülüştük,abasına pozlar vermekten bıkmadı :))hep oynadık geceye dek:))

Odansından büyük arabasını aldı geldi,''adağ aba''sıyla oynadı :))

Akşam oldu,balkon vakti geldi çattı,fakat Nail etrafı keşfetmeye başladı.
Yoldan geçenlere sesleniyor balkonda''abağ'' ''dede''eee''diye sesleniyor.

Annesinin elinden Şuruplar :))

Güzel ayaklım benim,Topan Ayağım benim

Sen nasıl birşeysin böyle Nailim,sen geldi geleli etrafımızdaki her şey değişti,Demek ki;Senin bu Dünya ya gelişin bir Mucize,Ailemizin Küçük Mucizesi :))

Uyanınca ilki oyuncaklarının başına geçer küçük bey :))'''Vınnn''diye arabalarıyla başlar oynamaya,arada bende oynarım nail'i oyalamak için

Uyurken bol bol fotoğraf çektim Nail üzerine,Uyurken o kadar poz yakaladım ki;ayak üzerine :))yine yeni bir Hastalık haline geldi bende artık şu ayak fotoğraflarıma bakarmısınız :))

Uyuyor benim Tatlı Bıdığım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder