27 Ekim 2010 Çarşamba

Bloğumun Sahibi :) yim Ben...


Yazmak mı? Yazmayı ve okumayı çok seviyorum.Blogger'a yazmak mı??Ben zevkle yapıyorum,yazıyorum.Nasıl bir şekilde içimi dökeceğimi bilmiyor vaziyette,yazmaya çalışan bir blogcuyum :))

Bazen hüzünlü,derin duygulara kapılıp yazdığım,birçok yazılarım olmuştur.İçimin sıkıntısıyla,değil yazarak belki açılıyorum hissine kapılıyorum.Pekte fena olmuyor.Güzel bu duygularımı açıp bu günlüğümde doldurmak içimi ferah,kendimi de iyi bir moral olup çıkıyorum bu sıkıntılardan.Gelelim Şimdi :)İyi geçen günlerime...Sıkça gezen bir insanım,nedense evde kaldığım zamalarda meydana gelen yazılarımı''sıkıntı zamanlar''denir :))

Böylece geri kalan yazılarım hep dolu,mutlu zamanlarda geçmiş günler denilip,Bugüne Bakalım...Şu iş konusu beni yıpratıyor bu yaşımda,bir başımı soksam,kurtulacağım bu ızdıraptan :))Neden bu Türkiye'de bu işsizlik var anlamıyorum doğrusu...Çözüm bulsalar da kurtulsak...En azından düzenli bir iş hayatı olur insanların.Baştaki insan insan mı?.Afedersin....Çaresi bulunsa çoktan bulunurdu evvelden.

Artık bir yerden başlayacağım.Başı sonu yok bunun.İlk adımı ben atmalıyım.Mesela ; şu durumda İngilizce dersi verebilirim,başka Oriflame Üyesiyim,başka bir Blogger'a sahibim :))başka başka,Abim'e yardım şu kredi mesela değil mi?..

İşte bu bir Hayat,bana verilen bir mucize,yaşamıma Sebep,Yok bunun gibisi..Bu sayfa benim Özelim :))iyi de olsa,kötü de olsa, iki satır yazarak bu bana iyi bir moral kaynağı oluyor,Çünkü şu hayat kısacık,az veya çok yaşayıp,her bir tecrübeyle hayatta kalmaya çalışan insanlarız her birimiz..Hayat Kısa,Ömürler Uzun....Ama en güzeli Mutlu yaşa,Sağlıkla,güzel Yuva yaşayacağın ömür bu kadar ya..HOŞÇAKALIN....Sevgili Blogger Dostlarım...Görüşmek Dileklerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder