13 Ekim 2010 Çarşamba

Çok Güzel ''MiM''LeR Bunlar...

''TEŞEKKÜRLER CAVİDAN ABLACIĞIM''Bende şimdi Öğrendim beni mimlediğini...Senin Yazından okuduğum gibi güzel bir ''MİM'' olduğunu farkettim.Fırsat bu fırsat yazmak istedim :)) iyi ettim.Genelde her zaman,her gün güncellerim Günlüğümü,fırsatım oldukça...bende başlayayım şöyle sırayla ..... :)
Ve İşte Benim MiM Listesi;
1-Anennemin Duasıyla,Ceren'nin elleriyle : Güzel bir yazıydı,aslında bu yazımın başlığı ''Ömür Dediğin''olacaktı fakat işin içine Ceren girince değiştirdim.Yaşlılık üzerine bir yazıydı,malesef 2 yorum almışım :))olsunn...çok okunur sanmıştım ama 132 kere görüntülenmiş bu hoş bir durum oldu benim için. :))
2-Fotoğraftaki Kadın Fatmagül mü? : evett :))fatmagülll :))güzel bir yazı zaten damgasını vurdu bu yıl ''fatmagül'ün Suçu ne?''arkadaşlarım sağolsun ne yorumsuz ne de ziyaretsiz bırakmadılar beni :))hehe...
3-Kız Olunca : Bizim kızlar da meşhur oldu benim blogger'da..Napayım kızların fotosu bana ve blogger'a yetiyorr :))Sağolun Kızlarrr Ablanıza güzell bir hizmet oldu...Kız Kardeş hakkında bir yazımdı..Hatta Bir arkadaşım ''bir daha doğurasım geldi yazmış''iyi yazmış :))Allah nasip etsin derim :))
4-Profesyonel Çekimlerim : Benim Güzel Bol bol fotoğraf yayınladığım bir posttur...Teşekkürler Ediyorumm...
5-Bugün Benim Doğum Günüm : Tüm Blogger Arkadaşlarım Güzel yorumlarıyla Benim Doğum Günümü Kutladılar.En çok yorum alan bir yazım :))Teşekkürlerr...Beni Yalnız ve yorumsuz Bırakmadıkları için...
Bende Çok Sevdiğim Cavidan Ablama Teşekkürlerimi Sunup,Bendeeee Şöyle Etrafıma bakıp MiMlerimi Savurayım Etrafa da göreyim :))) En Zevk alarak yazdığım bir Mim oldu bu,Çoşarak,sevinerek yazdım tüm bu satırları....Neyse Uzatmadan bende;
Şöyle ''Tuğra'nın Annesi,Emine Ablamı,Bahar Ablacım ve Kızısı Yağmurr ve Işıl Ablam'a Gönderiyorumm Bu Güzelll MiMLERİİ......Hoşçakalın.........

4 yorum: