10 Ekim 2010 Pazar

Nail'e Adanmış Bir Gün Daha ve Caillou Aşkına....

(Caillou bakıyoruz keyf üstüne))(ablasına poz vermekten kalmıyor ))
Merhaba Blog Arkadaşlarım,uzun birkaç günün ardından on on ikibin on'da buradayım işte :))Günün anlam ve önemini anlatayım 10.10.2010 :))güzel oldu ama :))Birkaç gündür çok yoğundum..Yine Nail ile güzel gün geçirdim.2 gün önce...Ama ablasını bazende çok yoruyor ama değer Çünkü Abla Zayıflıyorr :))Nail sayesinde galiba birkaç kilo verdim sanırım..Hafifim..Hafifsin..Hafif :))Ablamın Önemli bir işi olmasından dolayı Nail bey'e biraz değil bir gün ben baktım..Haylaz Oğlanı :))Güzeldi,oyunlar oynadık,caillou baktık,fotoğraflarımızı çektik..vs...Sonucunda ise güzel bir Öğle Uykusunu çektik..Uyku keyfi yaptık,yedik,içtik,salatalık soyduk ve yedik...Bizim Yaramaz Kuş,Caillou Hastası yalnız :))Başlamadan Sabırsızlanıyor,ağlıyor başlamadı diye...Ve bir gün daha Böyle bitiyor :))Akşamda Ablama Oturmaya gittik,bizim haylaz yine dedesiyle kudurdu..fotoğraflarda gördüğünüz gibi....Ertesi gün Zaten Gezmeler,Tozmalar..Ana-kız Durmuyoruzda evde... :))

Şu Yaptığı Şımarıklıklara bakarmısınız?? :))akşama kadarr yani..Bazende güzel güzel sözümü tutuyor tam konuşamıyor :))Galiba geç konuşacak :))tamam de diyorum''amam'''diyor''bijim''diyor..Genelde Basit kelimeleri Öğretme çabasındayım :))Yani uğraşıyoruz fakat küçük beyimiz İşaretlerle anlaşmayı tercih ediyor.. :))Kolayına geliyor tahminim :)

2 yorum: