19 Ekim 2010 Salı

Sevgili Günlük :)

Günaydın Sevgili Günlüğüm,yine satırlarımı senin için,benim için,herşey için,seninle geçirdiğim günlerimin adına başlayıp,hüzünlerimi,sevinçlerimi her özel tarihi,seninle yaşadığımı farkedip şu birkaç satırlarımı da dinlemeni istiyorum :)Okumanı,sevdiklerimle paylaşmanı daha neler neler geçiriyorum içimden sana anlatacaklarımı günlüğüm.
Geçen gün bir paylaşım sitesinden eski lise arkadaşımı tesadüfen gördüm.Bunu anlatırken sevinsem mi,üzülsem mi anlayamadım doğrusu..Şaşkın gibiyim.Şaka gibi birşey...Neyse böyle güzelce sohbet halindeyiz bir kaç gün.Sürekli birbirimize mesaj atıyoruz denk gelmediğimiz sürece..bir gün,iki gün derken,nereden baksan 1 hafta oldu.Günlerden salı günü sanırsam,bir mesaj gelmiş,okurken dondum kaldım :))Şaşırdım ne desem,dilim düğümlendi sanki.Bir baktım ki son satırlarına doğru Evlenme Teklifi Şoku yaşadım :)ama ne kötü oldum o son satırları okurken,ilk satırlarda iltifatlar,sevgiler vs.. sonra da al sana bir şok daha Evlenme Teklifi,Ama ben halen bu şoku atlatamadım..Aklıma geldiği sırada Böyle kendimi kötü hissediyorum..Bende hiç böyle şeye alışık ve alışkan değilim.Birkaç gün düşündükten sonra,(Sadece annemle)açılabildim.Ama en doğru kararı yine kendim verdim ki; Hayır,bence benim için çok erken,daha her şeyin ilk başındayım,doya doya gençliğimi yaşamadan hiç düşünmüyorum evliliği diye bahsettğim bu düşüncelerimi Canım Arkadaşım'a.Öyle hemen de cevap veremem bu konuda ne olursa olsun..Sonuç ta bu benim hayatım,Herkes Kendi Kaderini kendi yazar :)Öyle değil mi??..(Abim de Bazı sorunlar yaşadı ister istemez Nişanlısıyla birde onların etkisi olup,bende bir korkuyla yaşamaya başladım istemesem de.Korku oluyor bu konuda,Bir de bu sorunları yaşarsam korkusu çıkarsa)(Abimin sonucuda Ayrılık,ayrıldık zaten yürümedi,kolay değil miş bu işler böyle,güzel şeyler yaşanabilirdi.Hep güzel şeyler yaşamak için ister insanoğlu(gençler) )...
Neyse Sevgili Günlüğüm ; söyle bakayım senden başka benim neyim var? :))Tabi ki; Senin yanında ben varım...Sen benim dostum birde blogDostlarım var..
Başka kimim Var ; Hiç ayrılamaycağım güzel bir Ailem tabi ki ; Allah'ım sana ne kadar dua etsem az,Senden başka bizim Neyimiz Var Rabbim...Herşeyi Sen Bilirsin...Allahım'a Şükürler olsun,güzel Ailem'e sahibim..Güzel günler yaşacağız hayatta olduğumuz müddetçe.İyi,kötü,üzüntü herşey gelebilir insanın başına ama bir şeyi unutmayalım..O'da Rabbim..Her zaman yanımızda...Neyse Sevgili Günlük :)) benden bu günlük bu kadar seninde başını ağrıttım kusura bakma :))Bu gün Hava yine yağmurlu ya,iç sıkıntısı başlamaz ihşallah...
Neyse yağsın yağsın. İçerim bir Salep içim ısınır Valla,Penceremin Kenarına geçer gelen gideni Seyrederim :))güzelcene :))Durma Yağmur Durma....HOŞÇAKALIN .......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder