28 Kasım 2010 Pazar

Selam Blog !!...


Merhaba Blog Arkadaşlarım :)Çok özledim sizleri ve blogu,ara verdim epeyce,şimdi burada olmakta mutluyum.Bayram da çokca gezdik,eğlendik güzel 9 gün Tatilin tadını çıkardık bee :))Düğünümüzü de bitirdik :)Bomba gibiyim :))Tatili güzel geçirince tabi ki;gündüzleri teyze,babaanne,dayı,enişte :(mezar ziyaretine)gittik,bazen hüzünlendik,bazende güldük :)Hayat çok acımasız,hem acı çektirip,arkasından güldürmeyi de biliyor.......Akşamları da Günün yorgunluğunu TV bakarak güzel bir şekilde abi-kardeş güzel filmler baktık (Gelecekten Bir Gün-Kavak Yelleri ee Malum benim dizim-2 Dil 1 Bavul-Prenses Lissi-Hancock-Ay Lav Yu-Neşeli Hayat-Ejder Kaplanı-Gecenin Kanatları-Amiral-Sokak Yarışcıları-Salgın-Acı Aşk-Oyuncu-Yüreğne Sor-Abimm-Kirli Tuzak vs...Gibi gündüzleri gezerek akşamları da Film Sefası sürdük ailece :))
Bayram Gezince Güzel :))Gezdik gezdik tozutturduk bitti,Maraton aynı devam ediyor..Sınav stresi olan Şu sorularu çalının KPSS'yi de attattım çok şükür,güzel sonucumu bekliyorum,Bir yandan da İngilizce'ye Devam ediyor hatta ders veriyorum,ilkokul-ortaokulda ki afacanlara :))işte bende ara verince blogger'a çok birikmiş olan güzel fotoğraflarımdan bahsedeceğim biraz :))Çekimlere devam Önceki postta görmüşsünüzdür,Orhan Abinin Düğünün de Çekimlerim oldu,başarılıydı bence,kendimi geliştirmeye devam ediyor ve burada sözümü bitiriyorum :))Profesyonel Çekimlerime Yer veriyorum :))Sizlerle daha çok Paylaşacağım güzel fotoğraflarımdan.....Yeni güzel Hava da Işıl ışıl parlıyor güneş,bu güzel günde Pazartesiyle Güzel Hafta Geçirmenizi Temenni Ediyorum,güzel yorumlarınızı bekliyorum Arkadaşlarım Buralardayım,Fırsat buldukça sizlerle olacağım :))İyi Haftalar Dilerim...Hoşçakalın...

2 yorum:

  1. Hoşgeldin bloguna ve aramızaa ::))
    Tatilinin güzel geçmesine çok sevindim..
    Yeni paylaşımlarla buluşmak ümidiyle..
    sevgiler..

    YanıtlaSil