13 Temmuz 2011 Çarşamba

Temmuz'un Tebessümleri...




Davetiye'de yazan güzel söz gibi...Aşk herşeye değer :) Bol Aşklar yaşandı ve sonları Mutluluk'la bitti :) Bu yaz Evlenen tüm Aşıklarımıza Mutluluklar Dilerim :)Darısı başıma demek isterdim:)ama yine de demeliyim galiba...Hadi madem darısı başıma :)Hayırlısıyla...

Abimin üzerinde geziniyor bu aralar bu darılar :))Abimin nişanı olacak hadi bakalım bize yine bir nişan görünüyor :))

Nasıl geçti şu haziran-temmuz ayı anlayamadım doğrusu :)O Kadar hareketliydi ki,düğünler,müsafirlerimiz vs..şöyle tam tamına pek birşey anlamadım.Büyük bir hareketlilik vardı :)hep arka arkasına aniden yaşandı bitti :)sanki yaşanmamış gibi....Güzeldi ama hiç birşeye değişmem bu yaşadıklarım :)Bende yeni iş sahibiyim,kendi mesleğimi yapıyorum artık bilgisayar firmasına girdim,şimdilik firmam da talilat nedeniyle kısa bir tatildeydim,tam da şu hareketli haziran-temmuz ayında :)çok iyi bir tesadüf :)Şimdi sizlere renk veren görüntüler sunacağım düğünlerimizden :)Görüşmek üzere...Hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder