6 Ağustos 2011 Cumartesi

Melek Eylül'ün Hikayesi...

Murat - Neziha Çelik Ailesi'nin

Küçük Prensesi

1 YAŞINDA

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN

NİCE,MUTLU,SAĞLIKLI YAŞLARA

MELEK EYLÜL

Çok Merak ettim,ve sordum Neziha Abla'ya Adı çok güzel ve akışgan ikisi de söylenebilir

Kimin Tercihi bu güzel isim diye sordum?

Murat abi gülerek tabi ki benim tercihim Aslı :))

Gördün mü Aslı bana pay vemiyor diyor Neziha abla'da :)

Benim fikrim Aslıcım diye başladı anlatmaya Murat abi :)

Ben Neziha Ablanla,Eylül'de tanıştığım için,ben annemin adını koymaya söz verdim

Ben Amasyadayken......diye diye bitmek bilmedi Murat Abinin hikayesi,sürdükçe sürdü bende burada kısa kesmek zorundayım..

Hayy!! söylememez olsaydımm :))

Meleğin Çekimleri çok güzel pozları bunda çektiğimden eminim :)Malesef yatırarak çekmesinde hariç :)Yürümeye yeni başladığı için Melek,1 yaş çekimi oldu

Yürümeyi çok seviyormuş Melek





İşe Başlayacağım için elimi bu aralar çok hızlı tutuyorum,tanıdıklarımız hatırlarını kırmamak için,elimden gelen tüm seferberliği yapmaktayım,Bir daha bu fırsatları bulamayacağım 5 gün içinde bitirmek istedim.Az kaldı sayılır :) Melek Eylül içinde öyle yaptım bugün,koşar adımlarla gittim sabah sabah,sabahın saat 09:00'da :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder