5 Ağustos 2011 Cuma

Nur Sare'nin Hikayesi...

Fazla Özel çekimleri yayınlamak istemiyorum.Bende çok nadir 2 veya 3 fotoğraf koymaktayım

Sadece sizlerle bu profesyonelliğimi görmeniz açısından dolayı koyuyorum.

Benim için bugün yorucuydu,bu yorgunluğun sonu iyi bitti :)

Nihat - Saliha Görmüş Ailesi'nin

Biricik 2 Aylık Prensesleri

NUR SARE

İsmi gibi çok tatlı

Yaşın Uzun,Sağlıklı Olsun Nur Sare Bebek

Adı gibi...Nur saçıyor sanki etrafına Nur Sare Bebek :)
Bu yaptığım Çekimlerim hep yakınlarımız genellikle,Fazla dışarıya yapmıyorum şuanda

Gereğince yakınlarımızın,görenler de aslında istemiyor değil :)

Bugün Çekimlerimi bitirdim soluğu,yakın fotoğrafçımızda aldım,Çıkarttırdım istedikeri ebatlarda

Tabi ki; sürekli müşterisiyim,2 çerceve de bedava olmaya başladı :)İhşallah yakında bu albüm de olabilirse,bende çok sevinirim buna :)


Yine çok sıcak bir havada,oradan oraya koşturmaca :)bugün sabahtan 3 yere gittim,Çekimlerim için...Bugün bayağı zorlandığımı gösteriyor bedenim :)yorgun,baygın bir halde döndüm az önce,Allah bundan kötü etmesin..Çok memnunum hayatımdan...Havalar sıcak olsa bile.Zevkle yaptığım bir iş bu bende...HoŞçakalıN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder