20 Ağustos 2011 Cumartesi

Tavsiye : Nıvea



Günaydın Arkadaşlarım,


Kaç günlerdir sizlerle bu konu hakkında güzel şeyler paylaşmak istiyordum,ta ki haftasonunda nasip oldu :)Çoğu zaman araştırma içindeyim,öyle çok pimpirikli insanda değilim ama sizlerle paylaşmak istedim,istiyorum bu konuda :)

Günümüzde Oriflame ve Avon yapan insanlarımız varr,iyi güzel,zamanın da aldık ve kullandık,

güzel olan bir çok ürünleri var.Hiç dikkat ettiniz mi ? bilemem ama,

Paraben var çoğunda,oriflame ve avon'nun el ve vücut kremlerinde var.Nıvea'daa yok 4-5 aydır Nıvea kullanıyorum ve herkese tavsiye ediyorum..Nıvea'nın her türlü rolon,el kremi,vücut kremleri vs..çeşitleri de var,Git gide zaten kansorejen maddeler çoğalıyor,bizde azaltmaya bakalım öyle değil mi??Asla vazgeçmem nıvea'dan....

Herkese İyi Haftasonları Dilerim...İyi Pazarlar....

HOŞÇAKALIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder