7 Eylül 2011 Çarşamba

Yüseyinnn...

Günlerden Dün,
Anlatmak için bugün'ü tercih ettim :) ;Çünkü anlatmadan geçmek istedim bu güzel ve eğlenceli Konuşma günüydü bence...
Dün yengem'e kısa bir ziyarete gittim,Biriyle tanıştım tesadüfen,dayımlarda...Nasip kısmettir bu işler yani :)Hiç de böyle birşey geçirmemiştim aklımdan...Taki aklıma birileri sokana kadar... :))
Haylaz mı haylaz,kıprak,bir bilgili erkek çocuğu da gelene kadar.Mahalle komşu çocuğu :) Gülerim allah gülerim ben 3-4 yaşlarında var şu kaharaman çocuk laflarıda parayla satın alınacak gibi...Bilgililik anlamında :))
Bahçedeyiz.Muhabbetimiz oldukça iyi tanıştık,yengem de var elbet...
Ve bir haylaz çıkagelir,bahçeye,ve omeşhur yeşil bisikletiyle...Bende erkek çocuğuna bayılırım,fakat beraber iletişim sağlayamadık,olabilir normaldir :)
Belki defalarca adını sordum :)söylemedi,güzel kızlara isim söylenmezmiş :))Neyse ki biz ona isim bulduk '' Yeşil Kahraman '' Hüseyin abisiyle....Yengem,Hüseyinle konuşurken bende şu yeşil kahramanla iletişim halindeyim :)
Y K :Benimle mi konuşcan sen ? (pek resmi) :))
A : evet,istemiyormusun ?
Y K : Adımı sormucaksan konuşam ? :) Kırmadı beni
A : Kaç yaşındasın yeşil kahraman,sen beni biliyormusun?
Y K : Yoo :)) sen kimsin,hııı , ama ben seni çok görüyom buda,neden buda ya geliyon :)
A : Gelmeyeyim mi yengeme ziyarete.
Y K : Gee de,ben sana camdan bakıyom,sen niye bana bakmıyon :)
A : Ben gezerken bakarım etrafıma da,seni görmemiş olabilirim..
Y K : Olmaş ,görceksin :) bundan sona ,bak tamam mı?
A : Tamam bakarım sana ben kahramanım ?:)
Y K : Anneme söleyim bende,şu cicekleri hegün temişlesin :) bende hegün sana bakayım :))
Hepimizbir kahkahayla güldük, O sırada küçük kahraman'nın annesi geldi...Yengem : Çok çapkın oğlun var haa'' diye,benim kızım'a göz koymuş :))
Melda : Haftada 2 gün çiceklere bakım yapar dedi.Seni nerden gördüğü belli '' dedi.Ablası da kafasını sağ'a çeviriversin dedi :) Halen gülüyoruzzz...
Aslında tam videyoluktu,ama fırsatım olup ,kahramanımı bile fotoğraflayamadım benn :))
Hüseyin de;Baksana artık hergün temizleyecek annesinin çiceklerini dedi..Seni görmek için...
Ve sonra Yeşil kahramanın annesi '' Hüseyin Alp ''hadi annem evimize gidelim ^dedi.Kapıdan Evlerine giderken,yeşil kahramanın nihayet adını da öğrendik,yanımda ki şahışın adı da Hüseyin de :))
Bayılıyorum şu çocuklara konuşuyoruz yine o ara,dönüp birde ne dese :))
Y K : Şizde anne-baba oyun,şebil tejem de,şizin cocuğunuj olşun,ama eykek çocuğu değil ? Hani Şen şeviyon ya eykek cocuğunu :)) Sonra Gittiler bizde Hüseyin Alp'in arkasından güldük kaldık öylece.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder