26 Ekim 2011 Çarşamba

Gitse de kalır bazı anılar....

Selam Blogdaşlarım :)
Yine güzel günlerin ardından,yazmak istedim,günlerden dün,
Tesadüfen Bir alışveriş mağazasında ben dolaşırken,
Yakınım da biri dolanıyordu,Liseden arkadaşım'a rastladım,meğerse beni '' O mu acaba''diye şüphesiyle yakınladı bana:) canım arkadaşım Efsun
O anı hiç unutmayacağım şekilde aklımda kaldı,onun bana bakışlarını,birbirimizi görünce o kadar gerilere gittik ki,
Şuan da bunu yazarken,5 yıl'ın adı var derim...
5 yıl önceye gitti gözüm,orada gördüğüm,yaşadığım herşeye...
İyi ki karşılaştık seninle,anlatacak,konuşacak o kadar şeylerimiz varmış ki,onu anladım.
Efsun'la oturup bir kahve içtik,gittik şöyle o yaşadığımız anılara,arkadaşlığımıza,
konu açıldıkça açıldı :) çok yakın olan arkadaşlarımızı konuştuk,nerede,ne yapıyor,kiminin evli ve çocuklu olduğu öğrendim ve sevindim...Üzüldüm de :)yaşlandığımı düşündüm bunu yazarken..
Yudumladık kahvelerimizi...
Bol bol konuştuk,güldük o eski güzel günler aklımıza geldikçe,
Hatıra fotoğrafları çekildik,telefon numaralarımızı verdik,arada haberleşmek için,arada böyle de kaçamak yapmak için de...
Çok güzel birgün geçirdik,milas'a döndü sonra arkadaşım....Yaşanan herşey için Teşekkürler canım arkadaşım....




Herkese İyi Günler Dilerim



Sevgilerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder