15 Ekim 2011 Cumartesi

Nerede Kalmıştık !!


Bu fotoğrafı bundan 2 yıl önce çekmiştim,artık kocaman bir kreş çocuğu oldu benim fıstığım :)

Kocaman bir ''Günayydıın''gülücüğü aldım bu sabah Ceroşumdan...

Epeyce oldu Ceroşumdan bahsetmeyeli

Artık kreşe gidiyor benim ceroşum,çokta seviyorum,oraya her gittiğimde bana öğrendiğini ve neler yaptığını anlatmaktan asla vazgeçmiyor :) Şarkılar öğrenmiş,oyunlar öğrenmiş,arkadaşları varmış vs....anlatmadığı hiç birşey kalmamış sanırım ceroşumun Ablasına :)

Bu arada,küçük kız kardeşi Naz'da ablası kadar tatlı bir şirin kız oldu,bıcır bıcır konuşması,ablası gibi,ablasını aratmıyor naz'ımız da :)Ceren artık Kreşli oldu,geçen sene ablam bayağı bir sorun yaşamıştı Kreş yüzünden....Gitmemişti ceren bu yüzden....Ama şimdi gayet memnun küçük hanım,seviyor da okulunu :)Bende bugünlük bu kadar :)daha sonra güzel konularla da devam ederim sıkça,girebildiğimce demek gerekiyor buna :))

Herkese İyi Günler Dilerim

İyi Hafta sonları.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder