21 Kasım 2011 Pazartesi

Biz bu aralar yokken....

Biz yoktuk bir aralar,bizim küçük sıpa hayli yaramaz,ablasına biraz da üzen,yeri geldiğinde sıkça soru soran,bizi şaşırtan,
''Aşlı abacım hani benim çikolata yumutam''diye soran :)
Gün geçtikçe daha,çok şeyler öğrenen küçük sıpa Nail çok şeyler öğrenmenin peşinde:)
O yüzden çok soru soruyor sanırım
Alışmışım bir kere küçüğüme,görmeden,sesini duymadan,ve ondan bahsetmeden duramıyorum ki;her konuda muhakkak onun adı ve hareketleri geçiyor..
Alışmışız bir kere sana :)küçük sıpam benim
Epeyce olmuş bizim küçük sıpadan bahsetmeyeli:) nisanda 4 olacak :)
Ben abiyim gibi sözlerde duymaya başladım da bu aralar :)
Oyunlar,faaliyetler,puzzlar,arabalar,bebekler,tocaman(kocaman):)kammonları(kamyonları)
ve de caillou oldu vazgeçilmezleri..
Bugünlük benden bu kadar,Herkese iyi haftalar diliyorum
Sevgiyle Kalın....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder