11 Aralık 2011 Pazar

Aralık !! Kapıyı Aralık bırak ! ...

Epeyce Aralık bırak bence :)Bana zaman tanı n'olur Ey ayların en güzeli Aralık....
Bugün sayende ailemle güzel,bir pazar sabahı kahvaltısı yaptık ama,daha çok çabuk gelsin Pazar günleri...
Zaman çabuk geçsin,
Yine Pazar gelsin,ailem ile bol zaman geçirmek istiyorum:)ben
Zaten en yoğun zamanlarımı yaşıyorum şu aralar,,
Dersane,diğer kurslar, vs...
Hiç kendime zaman ayıramıyorum...Hep dolu hep...
Aslında güzel ama,dolu geçmesi ama bazende ''yeter''dediğimde oluyor..
Bunalıyorum,atmak istiyorum kendimi dışarıya,Fotoğraf Çekmek istiyorum :)
En çokta gezmeyi,doğa fotoğrafı çekmeyi özledim:)
Bu ay çabuk geçecek sanırım,Ocağa dayandık..Yeni yıl bize artık Uğur getirsin..
Pazar !! Yine gel :)Uğra bana sana çok İhtiyaç olacak bu Aralar :)
Aralık....Kapıyı aralık bırakırsa.....
:))
Mutlu Pazarlar


1 yorum: