2 Aralık 2011 Cuma

Yarın ne Giyeceğim?...sendromu...

Genellikle kızsal (bayanlar'ın) sorunların vazgeçilmezidir belki bu giyim sendromu.
Bugün bunu giydim?
Yarın ne giyeceğim şimdi ben?gibi sorularım var işte benim bu aralar...
Açıyorum dolabımı,ama bunu dün giymiştim?
Peki şimdi ne giyeceğim ben? :(
Bir badi,üzerime şal veya fülar gibilerinden...
Ama başka ne yapabilirim ki; :)Tipik bir giyim sorunlu insan oldum:)
Öyle demek düşüyor kendime...
Aslında çok sorun yapan insanda değilim ama :)
Artık böyle yapmaya karar verdim...Salı günü,mor kazak-Çarşamba,pembe gömlek-Perşembe,badi veya üzerime diğer güzel şallarımı kullanmak :)Artık hep böyle yapmaya karar aldım kendime,
Gün'e göre giyim :)En mantıklısı da bu bence :)Hergün onu,bunu giyeceğim diyeceğime,
Günüme göre giymek en iyisi...Bu sorunu da böylelikle kapatmış olacağım.
Herkese İyi Günler Dilerim..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder