14 Ocak 2012 Cumartesi

Neler biliyorum neler :))

Bizim küçük sıpa,bu yaşta aşık'ta olurmuş :)Artık neler biliyor neler...
Dil pabuç,herşeyde bilgişlikler diz boyu :)
Epeyce olmuştu bizim oğlandan bahsetmeyeli,
Bizim oğlan büyüdü malum,dilinden düşürmediği bir Ece'si var ki,öyle böyle değill :))
''Ben ece'ye onu alcam,barbi alcam,oyuncak alcam,vs...birsürü oyuncak adı sayılır bu arada:)''
Bende kime alacaksın diyorum :) O da ''Ece'ye alcam diyor :)
Ece de kim biliyormusunuz? :) Karşıdaki yengesi'nin torunu Ece :)
Biz Eceyle yatıp,ece ile kalkıyoruz :))
'' Aşlı abacım biliyomuşun ben Ece'ye aşığım '' :)
'' Ben Ece'ye çok aşığım '' dilinden hiç düşürmediği bir parça bu konu,Aşıkk olmuş bizim bu sıpa :))
Malum evde de,Ecesiz bir gün geçmiyor...
Herkese İyi Haftasonları Dilerim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder