1 Ocak 2012 Pazar

Pazar Günlüğü...

2012'nin ilk yazısı,şöyle blogumda biraz döktürmek istedim:)
Malum bugünde Pazarken,açıkcası bu hakkımı kullanmak istedim:)iyi ettim bence..
Bugün güzelce dinlendim,ailem ile güzel vakitler geçirdim,Yılbaşı içinde ailem ile güzel ziyafetler yaptık dün gece,eğlenceliydi evde geçirsekte,ayrı bir güzellikti bence :)
Doya doya bir pazar'da evde geçirdim,çok iyi olacak güzel bir 2012 ilk hafta maratonu'na başlayacağım yarın,dopingli olmalıyım :)
Dinamik,neşeli,başarılı,çalışkan,güzell olmalıyım :)Ayrıca zaten benim mekanlarımı da görüyorsunuzdur?umarım yukarıdaki fotoğraflarımı :)genellikle günümü akşam saatlerinde ve de sabah saatlerinde orada geçiriyorum görüldüğü gibi.. :)Sabah süslü püslü,akşam da doğru ders başına..Günler böyle geçiyor işte,dolu dolu,bir haftasonunu da böyle bitiriyorum bugünkü gibi..Son satırlarımı da böylelikle yazmış oluyorum :)Herkesin Yeni Yılını Kutluyorum,Yeni Yılımız Uğur ve Huzur getirsin :)Benden bugünlük bu kadar burada noktamı koyup,haftasonunda görüşmek dileklerimle... :)
Sevgiyle Kalın,,



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder