26 Mart 2012 Pazartesi

Öyle oldum,böyle oldum ;sonunda 24 oldum ♥!♥

Mutlu Yıllar

Bu gün dünyayı istediğin bir renge boya
Rengârenk batan günü al karşına
Bir renk de kendinden kat
Çocuklar gibi saf, temiz ve berrak
Kapat gözlerini bir hikâye yarat
Vazgeçme hissedilir biraz da sıcaklığını kat
Kalbindeki elleri bırakma sıkıca tut
Çünkü varlıktır sevgiye en güzel kanıt
Yalnızlığın saltanatını sür, sür ama
Birikmiş sevginden, herkese bir parça ver
Bir tebrik, bir arama bin umuttur insana
Mutlu yıllar, mutlu yıllar sana …
Can YÜCEL

Güne dair not (doğum günü) : Ne söylesem,nereden başlasam,nasıl anlatsam bilemedim...Gözümün önünden bir şerit gibi geçti yıllarr...Öyle de böyle de,yirmidört yaşına girdim bugün,mutluyum....
Bugün,mutlu ve huzur dolu bir aileye sahibim,kendi benliğimi kazanmış bir olgun bireyim,bunu da en çok aileme borçluyum...Kendimle gurur,ailem ile de mutluyum.....Bu en güzel günde doğduğum için de....

10 yorum:

  1. nice mutlu yıllara tatlımmm :))) doğumgünün kutlu olsun :))))))))

    YanıtlaSil
  2. canım benim mutlu yaşların olsun sağlıcakla. gönlünce ömrün olsun :))))

    YanıtlaSil
  3. nice mutlu senelere;sağlıkla,mutlulukla...

    YanıtlaSil
  4. Yaruze ; Sağolun Çok Tşekkürler :))

    YanıtlaSil
  5. Mutlu yıllar canım nice mutlu senelere sevdiklerinle girmen dileğiyle

    YanıtlaSil
  6. nice nice yaşlaraaa, sağlıkla sıhhatle..

    YanıtlaSil