8 Mart 2012 Perşembe

Sadece birazcık zaman....

Susuyorum,suskunum bu aralar,bazı olumsuzluklar yaşamından kaynaklanan bir durum olduğu düşünüyorum,,elbette zamanla geçecek...
Gelelim benim şu sıra YGS sınavına :))heycanla sınava girmeyi bekliyorum..
3 Hafta kaldı,aslında çok heyecanlı değilim de,işte naparsınız :) heyecan ister istemez,oluyor...
Bu aralar pek blogum da bulunamayacağım,yine son iki satır yazmak,geldi şu güzel bir havada.. :)
Dinamik gibiyim :) Yani herşeye hazırım,olumlu yaşanan,olumsuz yaşanan her şeylere :)
Daima gülmek,gülümsemek istiyorum,yaşadığım tüm olumsuzluklara rağmen.....
Hep böyle kalmak istiyorum Özgür :))...
Tek duam ise;
Sağlıklı,güzel bir şekilde şu sınavımı atlatmak istiyorum,Sonra da Mutlu haberler ile ya iş olur,ya da farklı bir şeyler... :)
Herşeyin Üstesinden gelmek isterim,Bu aralar içim karamsar olsa da,bu yazıyı yazarken o kadar içim neşe doldu ki,Yazdığım yazıyı belki yüzbinlerce kere okumak isterim :))
Neyse Benden bugünlük bu kadar, :) Ben Sadece Birazcıkk Zaman istedim,
Yakında yine buralardayım,Size İyi Haberlerimle dönerim Yakın zamanlar da....
Sağlıcakla Kalın :)
Herkese Hayırlı Cumalar Dilerim..
MUTLU HAFTASONLARI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder