9 Mayıs 2012 Çarşamba

Yirmi dört yaşa Mektuplarım,


Her yaşın bir güzelliği vardır,elbet...
Şuanda
En güzel yaşımdayım,etrafıma neşe kaynağı,büyük ile büyük,küçük ile oyunlar oynayan bir yapım var :)
Ailemizin de küçüğü olup,arada küçük atışmalar ve bunun yanısıra da şımarıklık yaptığım da olur,
Böyle yapım var işte,:)
yirmi dört yaşıma girmişim ama halen,içim kıpır kıpır,ordan oraya koşturmaca,yerimden durmak bilmiyorum,galiba biraz annem'e çekmişim:)
Şöyle kısacası kendimi özetlersem :) kısacası şöyle bir toplasam ne sonuç çıkacak merak ediyorum aslında :) Bazen,oturaklı,bilgili olduğumu düşünüyorum,olgun düşüncelerim oluyor :)abime akıl vermek konusunda,Gerçekten yaş ilerledikçe insan da çok büyük değişiklikler oluyor,bununla ben karşılaştım..
Her hafta içi kursa gidiyordum,kurs bitince bir boşluğa düştüm sanki,sık sık Muğla'ya gezmeye gidiyorum artık,evde durmaya alışkın olmadığım için...
.Bir becerikli oldum ki sormayın !! :)
Mutfaktan çıkamaz oldum,Ama cidden bayanlar :) Bayanların asıl işi mutfakmış...
Bundan sonra mutfak benden soruluyor :)Annem yapmıyor artık..bütün işler bana mı kaldı yani....
eee yani bir zahmet ''Aslıcım'' :))
Yirmi'den sonra çok çabuk geçti ama ya,bazen çok özlüyorum o küçüklüğümü...
Ama her yaşın ayrı bir güzelliği var,
Ben Yirmi dört yaşında; Bir iş'e sahibim,yakında belki Eş'e de sahip olabilirim,:)Mutlu bir Aile'ye sahibim.
Gerçekte,
En güzeli de en güzel yaşımdayım :)
Herkese Mutlu Günler Dilerim
Yakın zamanda görüşmek Dileklerimle...

2 yorum: