27 Mayıs 2012 Pazar

Yol Arkadaşım Kirpi :)!.

Bu kadar ara vereceğime hiç düşünmemiştim,:)Yazacağıma çok emindim ki,yazmamaya da göz önünde tutmam gerekiyor bu gidişle...
Şöyle bir iki hafta öncesine gitmem gerekiyor :)) halimi madde madde yazayım ki,halimi anlayayım :)
1 - Uğurlu Ay'ım ise ;Mayıs  elbette, işe başladım :)
2 - Dolu dolu bir iş haftasıyla karşı karşıya geldim :)
3 - Gayet hayatımdan Memnunum :)
4 - Eee... bir de benim yol arkadaşım var :) hergün sabah onunla karşılaşmakta ayrı bir zevk :)
Böylece Hayvanseverliğimi  çokça  pekiştiriyorum :) Genelde,balık-köpek-kedi duysam anlarımda,benim ki de ayrıcalıklı işte Kipri :))Tesadüf yani...
Onunla ayrıca bir ilgi oluştu nedense bende,Kirpiler suyu çok severmiş herhalde,Bir şişe suyla ıslıyorum onu,çicek gibi açılıyor by kirpi'nin kirpileri :))Bunu da öğrenmiş oldum sayesinde...

By kirpim benim,Yola koyulmuşsun bile :) benim de artık gitme vaktim geliyor,Benden bu haftalık bu kadar,Önümüzdeki Haftalar görüşmek Dileklerimle...
Herkese
İYİ HAFTALAR
Dilerim....
Sevgiyle kalın....

4 yorum:

  1. Anne kirpiler ölürmü:)

    YanıtlaSil
  2. Aslıcım memnun oldum:)yorumun için de teşkr ederim.Yazıların çok içten ve samimi kalemine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür Şirin Ablacım :) Herkese Çok selam,iyi günler...

    YanıtlaSil