7 Temmuz 2012 Cumartesi

En Sevimli blogdan notlar (:

Malum artık yaz geldi ya :) bir pc başına geçip yazamaz hale geldim,
Bir yandan sıkıca düğün hazırlıkları başlamış halde,
Öbür yandan da,bu sıcaklar da Kpss Çalışması içindeyim,
Artık ne yapacağımı bilmeden,dönüp duruyorum şu dört duvar ev etrafında :)
Fotoğraf çekemez oldum,:) Belki haftasonun dan haftasonuna Deniz'e gittiğimde yanıma alıyorum makinamı,Aklıma eserse güzel eserler çıkarıyorum yani :) O da bana kalmış,ruh halime yani :)
Tam gaz KPSS için kendimi hazırlamış durumundayım,hergün mutlaka sabah-akşam çalışıyorum,
Şu sıcaklar bastırmasa daha çok çalışacağımdan eminim :)
Düğünümüze,2 buçuk ay kala,yavaş yavaş hazırlıklar başladı başlıyor,
Taşınıyorum artık :D
Ön tarafa :D
Ailemin yanına,
Eee,bizimkilerinde evine yerleşmelerinin vakti zamanı geldi,sırayla...
sıra sıra... :))
Çok yakın zamanda yine yazarım sevimli blogum,:)
Çok yakında görüşmek Dileklerimle,
Sağlıcakla kalın,
Hoşçakalın..

2 yorum:

  1. canım bende girdim bu c.tesi kpss ye yetiştiremedim sınavda 120 soru 120 dk yetmiyor malesef..ana tavsiyem mümkün olduğunca hızlı ol canım..düğünede az kalmış:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sevil ablacım ya :) sonradan da kpss için olanları da gördükk,gerçi böyle olduğu müddetçe herşeyle karşılaşabiliriz..
      Hızlı olmam lazım çok farkındayım,evet çok az kaldı :)) güzel yorumun için de çok teşekkür ederim sevil ablacım,çok cana yakın bir konuşma stilin olmuş bu arada :))yine beklerim sizi :))

      Sil