27 Ağustos 2012 Pazartesi

Demiştim ki ;

Herşey istediğim gibi gitmedi şu Ağustos ayında :) değişti planlar ve planlarım
Kendimce demiştim ki,bol bol Kpss çalışacağım
Araya Düğünün gireceğini de biliyordum,fakat bir fırsat bulup çalışamamak sorunum...
Tek sorun çalışamamaktır :)) Biraz arada odama kapanıp bir kitap açmak olacak ilk isteğim...
Bende en çok,Ağustos'ta çok çalışacağıma söz değil de,öyle adepte etmiştim,daha verimli olacağına inandım,maşallah çok verimliyim de,bol bol çenem üzerimde bu verimlilik konusu :))
Bu fırsatın çok çabuk elime geçmesini diliyorum çalışmak için,
Tatlı telaşlar kısa kısa başladı zaten ne kaldı ki,düğüne bir ay kaldı işte...
Halen daha hazırlıklar içindeyiz  maailece :)
Anlaşılan çalışmaya fazla  yer olmayacak,napalım bizde şans'dan yanayız
Herkese iyi günler Dilerim,
En kısa zamanda Görüşmek Dileklerimle,
:) Sevgiyle kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder