23 Ekim 2012 Salı

Söylemediklerim olur bazen...

Sonbahar'ı yaşadığım bu günlerde,içimizde gelişen olumlu veya olumsuz düşüncelerimiz bizi sürükler Bu baharda...
Ama ben daima içimi,ferahlatan  düşünceler  içerisindeyim,
Bu günlerde,Olumsuz birşey yaşanmamasına rağmen,iç yönden biraz sıkıntı yapıyorum heralde kendi kendime,ondan dolayı olabilir veya Havadan dolayı da olacağından şüpheliyim :)
Galiba bu sıkıntılar boşuna,
Ekim Ay'ı geldiğinde içime bir hüzün oluyor, geçmişte yaşanan olumsuzluk unutulmaz elbette ama
Acıları unutulmuyor,Sanki orada halen içimde sızlatıyor,Koca 3 yıl bitti,ama biz halen :(
 
Giden gidiyor,geri kalanlar halen mücadelesini sürdüyor,aynı biz gibi....Dediğim gibi bu iç sıkıntısı geçer elbet,Ben kendimi değil,:) havayı suçluyorum bu durumda :)
Ama öyle değil mi?.Hava bir güneşli,bir kapalı ruh sıkıcı,Allah başka sıkıntı vermesin Rabbim bilir !
 
İçimizi ferah tutalım,Güzel geçen İzmir Günlüğüne devam edelim, :)
Bol bol biz geziyoruz,Her gün ayrı güzel bize,
Konak,Menderes,Çandarlı,Alaybey,Mavişehir,Karşıyaka,Çiğli,Güzelbahçe,Bornova,Bergama,Dikili vs.. ve şöyle Uzandık Manisa'ya birde fena değil :))
Galiba benim Leylek Hava da :))
Düğün Sonrası Tatil yaradı bana,Her gün doluyuz valla :)
Bak şu hava'nın yaptığına,gördün mü ? Güneş açtı,Martılar dolaştı balkonumuza :)
Mutlu Günler Dilerim,:)
Görüşmek Dileklerimle....
 
Not : Acımız taze,üç yıl geçse de,Seni unutmayacağız Enişteciğim,Saygıyla anıyoruz....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder