2 Kasım 2012 Cuma

Geç kalmış '' İzmir '' postu....

Epey ara veridiğim için yazmak,çok zor geldi bu durumda :) Çok çok geciken bir post oldu sanırım
Aramıza Bayram girdiği :) için.
Çok güzel zaman geçirdik İzmir'de gözümü açtım kapadım :) yani zaman çabucak geçti bitti.
Eve dönünce; bihayli yorgunluğu çöktü üzerime,araya birde bayram girince epey mutlu yorgunluk yaşandı.Gidip gelmeler,misafirler vs...
İzmir'den sadece çektiğim görüntüler kaldı kalbimde,gözümde canlandı birden....
Hee :)) unutmadan  Bizim evde birde Küçük Demir 'imiz vardı,bir hayli inat :) Yakışıklı
Aile'nin en sevilen şımarık sıpası :) Teyzemin kıymetli torunu :) beni çokça şaşıttı :)  Çekingenliği  ve zamanla bana alışması.... Bana en çok '' Aslı Teyze '' demesi,içimde farklı bir duygu yaşattı küçük sıpa :) Hem Abla oldum yeri geldi,hemde Teyzesi oldum Demir'in...
Fazla söze gerek duymadan :)
Aradan sıyrılayım şuracıkta :))
İyi Akşamlar :)
Mutlu Haftasonları Dilerim,
En yakın zamanda görüşmek Dileklerimle....
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder