21 Nisan 2013 Pazar

♥ Herşeyim Sensin



Senden önce de Hayatım da herşey yolunda geçen bir genç kızdım.Çalışan, işten eve,evden işe :) monoton bir hayat stili..Haftasonundan haftasonu da ailesiyle geçiren bir ev kızıydım,
Şimdi ise,
Hayal Kuracağım bir Sebebim var benim :) Çünkü Hayatım da Sen Varsın...
Şimdi Düşünüyorum da,sen yokken nasıl böyle yaşanmış,daha doğrusu nasıl yaşamışım? diye...
O kadar farklı bir düşünceye sahibim ki,şu anda,kelimeyle anlatılacak gibi değil sanki....
Demek ki,Hayatım da '' Senin Olman '' gerekiyormuş :)
O kadar mutluyum ki,
Deseniz ki, daha önce mutlu değil miydin?
Mutlu olmaz mıyım,:) ailem ile,sevdiklerimle onun mutluluğu farklı içimde...
Ama İnsanın '' Sevdiği '' farklı bir duygu yaratıyormuş kendim de...
Biliyor musunuz? Sevmek ve Sevilmek çok güzell ama en güzeli '' Sevmek '' bence :)
Seviyorumm
Çünkü
♥ Herşeyim Sen'sin
 
Sevdiğim'e 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder