21 Temmuz 2013 Pazar

Biz Love ❤ İs...


Aslında arayı bu kadar çok açma niyetinde değildim… Lâkin bazen bir nokta koyunca insan, ardından gelecek cümleleri kuramıyor; hele de zaman geçtikçe…
Bir dönem her gün yazı yazma kıtası koymuştum kendime :)
 . Olmuyor işte :) bu kadar...
Çok ara verdiğim kesin...Neyse ki,çok uzatmalara girmeden yazmak en iyisi..
Bu Aralar günler dolu dolu geçerken,kendine zaman ayıramayan kişiye '' Nişanlı '' denir.. :)
 
Nişanlım,son sürat çalışmaları arka arkasına devam etmekte...Ben'se Kendi halinde,annesiyle ve kayınannesi'yle çarşı çarşı gezmekte vs... :) Bir yandan mobilya,ev,giyim (gelinlik) :)
züccaciye eşyalarına bayılan :) girdim mi? çıkmasını bilmeyen bir şahışım :)
 
Düğünümüze ise,tam tamına 1,5 ay kaldı.İçim heyecandan kıpır kıpır olmasına rağmen,yine de bir burukluk yaşıyorum :( tabi ki,
Ayrılık zor,hele bir kız evladı olduğum için.
 
Dediğim gibi,Ağustos gel !!
. :) Herşey Senin güzell adında :)
İyilikler,mutluluklar,sevinçler,hüzünler hep senin ayda :)
Herşey Hayırlısıyla Olsun,
Arayı çok uzatmamak üzere :) Hoşçakalın Sevgili BlogDostlarım,
Çok yakın zamanda Görüşmek Dileklerimle...
Mutlu Haftasonları
Sevgiyle Kalın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder