13 Haziran 2009 Cumartesi

hafta sonu gezinti ve esintisi :)




bence gercekten gorulmeye değer cennet köşemiz muğla ve akbük,datca,marmarıs,vs..















merhaba biraz yazmakta geciltim.cünkü telefonumuz arızalıydı.halen daha tamır olmadı o yuzden gıremedim internete siteme
yenilikler yapacaktım,ama nasıp degılmıs.bızde hafta sonu denıze gıttık gökovaya,akbuk'e gittik.Ailece gittik.abım le denize girdik.öğleye kadar gökova da durduk,sonra oradan akbuk'e gectik.güzeldi eğlencelıydı.tabıkı ailece olunca zevki öyle cıkar degıl mı?.bende halen fotoğraf cekmekle meşgul olsam da:)dinleniyorum fotoğraf çekmeyle...şip şak yani:)manzara cekmeye bayılıyorum.teyzemın kızı datca ya tasınacaklar,okullar kapanınca,bende tabıkı yardıma gıdecegım yanlarına oyle cok ozledım sızlere yazı yazmayı,teşekkür ederim blogspot.sizlerde tanıştıgım içinde...hepinize iyi günler diliyorum...işteeeeee çektiğim fotoğraflarımmm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder