16 Haziran 2009 Salı

tatile datça'ya gidiyorum...

uzun zamandır hep gitmek istiyordum,nasip bugune imiş.sevinçliyim gideceğim için son kez bloguma bırseyler yazmak istedim.15 gün kalacağım datcada,ihşallah yarın datca yolcusuyum,valiz hazırlıyorum bir yandan bir yandan yazı yazıyorum.:)tatil'e biraz ihtiyacım var aslında kış boyunca hep evın ıcınde okudan eve,evden okula ders,ders,sınav derken ınanın yasamayı unuttum,arada cıktım dısarı ama oyle cıkmakla da olmuyor en az 4-5 gün bile insanda değişik ortama ıhtıyacı var bence....
site kurarak kendıme buyuk değişiklik yaptım.bunu basarabıldım onun için de mutluyum elbet,sitemle ılgılenmek hosuma gıdıyor bırde öğrenmekle...sizlerden esinlenerek kurdum bu siteyi sizlerede teşekkür ediyorum birde MİM diye birşey duydum o ne demek anlayamıyorum benı bılgılendırırseniz sevinirim,''BENİ SEVENLERİM ''köşesinde de beni yalnız bırakmıyorlar,izliyorlar onun içinde cok sevınçlıyım sizlere gercekten ozleyeceğim,sitemide...
15 gün yokum,yakında gelirim beni ziyaret eden herkese KALPTEN SEVGİLERİMİ SUNUYORUM,SİZLERE COK AMA COK TEŞEKKÜR EDERİM HEPİNİZE İYİ TATİLLER.......ALLAH HUZURLU,KAZASIZ,İYİ TATİLLER VERSİN AİLCE...İYİ GÜNLER...

1 yorum: