21 Temmuz 2009 Salı

akbük tatili

cok güzeldi dup duru,berrak bir denizi vardı.
tatlimiz cok güzel gecti 5 gün,bol bol denize girdik,eğlendik,birde kalabalık oldumu daha eğlenceli,sohbet,muhabbet,tavla,okey,daha neler neler.. :) cok güzeldi,üzerimizde tüm yorgunluklar,sıkıntılar,bu tatille attık bolca...
gittimiz ilk günden cektım bu fotoğrafları,sabahın 4 de uyandık amcamın oglunun buyuk minibüsüyle doluştuk,annem,babam,ben,ablam,eşi,yanı amcamın oğlu,kızları,amcam,yengem,birde abim vardı,o kalmadı bizimle cunku işi vardı sadece pazar gunu kaldı,akşam gıttı,oraya varınca çadır kurdular,3 tane çadır vardı kurduk yanyana.sığışmamaız için 3 tane tabiki olması lazım..sonra kahvaltı yaptık,saat zaten 12 olmuştu o saatte girmedık cok sıcaktı.her gün akşam tavla oynuyoruz babamla sonrada amcamla babam yemgem,amcamın oglu okey oynuyorlar.bizde cocuk colan oynasıyoz akşamları,muhabbet edıyoruz,sonra herkes çadırına cekılıyor,serin oluyor geceler,ceket felan giyiyoruz,serin olması hosumuza gıdıyor,cunku gunduzleri sıcak oluyor,pek fazla yemek yapılmıyor sıcak oldugu için,aksama doğru serinliyor,herkes yumuluyor mutfağa...işte böyle gectı her gunumuz cok güzel geçti,cümbüş ailesi gibi aynı...bazen gülüyorum neden mi?ben denize girdim yeğenim var işte ''lenaaa''
efendimm diyorum
baksana '' besste ye''diye
tamam diyorum cocuk beni tınlamıyor bilee
''ohhh''ne ala mualla dedimm :)sinir ediyorlar cocuklar soz dinlemıyor yahu istersen kürtce konuş anlamyor,annesi var orada hiç dinlemiyor artık..
çekemdım valla
güzelce yüzdüm'' esmer şeker''oldum 5 günde....babam bana ''esmer cingen'' diyor artık
eve döndük işte
gecen hafta sonu,evde işler cogaldı,temizlik yaptık,şuydu,buydu,diye yine gecıyor gunler bu gün bile salı oluverdi.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder